+380 44 425 97 00 | company@prt.com.ua  

RC-Індекс

RC-Индекс
11.11.2010

«Національний індекс репутаційної стабільності та комунікативної ефективності» (скорочено «RC index») – це іноваційний аналітичний продукт, задача якого визначити ступінь та механізми впливу системи комунікацій досліджуваних об’єктів (закладів, організацій, компаній) на їх репутаційні показники.

Актуальність та новизна «RC index» визначається тим, що це перша в Україні спроба задати чіткі науково обумовлені індикатори ефективності комунікаційної політики вітчизняних державних та комерційних організацій та показати ступінь взаємодії даних індикаторів з репутаційними характеристиками об’єктів дослідження.

«Стартап» фіксує первинні показники, ранжування яких присвоює їм значення рейтингу. Індекс репутаційної стабільності та комунікативної ефективності, як показник динаміки, буде виведено за результатами другого заміру даних.

Технологія розрахунку репутаційних індексів передбачає комплексну багаторівневу процедуру збору та математичної обробки інформації, що дозволяє не тільки виміряти ділову репутацію досліджуваних об’єктів у вигляді числових показників, але й оцінити її з точки зору ефективності.

1. контент-аналіз інформаційного простору, тобто формалізоване якісно-кількісне узагальнення присутності досліджуваних об’єктів в ЗМІ, посередництвом виявлення стійких змістовних одиниць тексту, що повторюються.
2. опитування експертів, який охоплює спеціалістів обумовленого ринку, що володіють необхідною інформацією по даному питанню та мають відчутний вплив на формування поглядів всередині професійного оточення.
3. математичне моделювання, де числові значення досліджуваних величин, параметрів та характеристик досліджуваних об’єктів, визначені на попередніх етапах, аналізуються за допомогою логіко-математичного апарату.

Таким чином «RC index» не тільки описує репутаційні показники, але й дає можливість дізнатися, що саме і в якій мірі визначає їх основні кількісні та якісні параметри.

Автори проекту
«RC Index» аналітичний проект, організаторами якого є Інформаційно-консалтингова компанія «ComInform” та Комунікаційна група «PRT».

Більш докладна інформація щодо методології та публічні результати дослідження представлено на порталі інформаційного партнера RC index - Ліга-БізнесІнформ (http://lbi.liga.net/ratings/about.html). 


 

Результати першої частини дослідження "Репутація українських банків" (ІІ квартал 2009 року)

 

 

Завантажити презентацію дослідження

 

Результати другої частини дослідження "Репутація українських банків" (ІІІ квартал 2009 року)

 

 
 

Завантажити презентацію дослідження

 

 

© 2007-2