+380 44 425 97 00 | company@prt.com.ua  

Корпоративні комунікації

Корпоративні комунікації – найбільш комплексний підхід до побудови «ідеального образу компанії». При цьому всі комунікації компанії (як зовнішні, так і внутрішні) розглядаються відповідно до довгострокових стратегічних цілей, як єдиний механізм.

Правильна побудова корпоративних комунікацій із зовнішніми аудиторіями (групами громадськості) допомагає Компанії побудувати довгострокові відносини з бізнес-партнерами, забезпечити стабільні позиції на ринку, сформувати позитивний імідж і репутацію, завоювати лояльність клієнтів, а, отже, одержати додаткову вартість бізнесу й прибуток.

Успішність бізнесу багато в чому залежить від лояльності цільових аудиторій до компанії. Тому ми пропонуємо розглядати корпоративні комунікації в чотирьох напрямках:
  • Формування позитивного іміджу Компанії (і/або її продуктів, послуг)
  • Формування позитивного іміджу Топ-менеджменту Компанії
  • Позиціонування Компанії
  • Інформаційна підтримка корпоративних подій
За цими напрямами ми поетапно формуємо найбільш ефективну комунікаційну модель із урахуванням специфіки бізнесу й ринку. Інструментарій при цьому різноманітний:
  • Проведення комунікаційного аудиту (кількісний і якісний аналіз комунікацій)
  • Розробка концепцій і PR-програм розвитку корпоративних комунікацій
  • Організація офіційних і бізнес-заходів (відкриття нових об'єктів, нових філій і офісів, VIP-прийоми, конференції, презентації й семінари)
  • Цілеспрямована робота з державними й громадськими організаціями, професійними асоціаціями
  • Розробка й реалізація спонсорських і соціальних програм

Ми пропонуємо нашим Клієнтам комплексну оптимізацію комунікаційних процесів, тобто роботу над корпоративним іміджем, іміджем Топ-менеджменту, репутацією, корпоративною культурою, антикризовим менеджментом, зв'язками з інвесторами, ЗМІ й іншими аудиторіями.

Ми допомагаємо нашим клієнтам визначати їхні головні цільові аудиторії й використовуємо всі можливі канали комунікації для впливу на них.


Комунікаційна група PRT розглядає Корпоративні комунікації як одну з головних складових своєї діяльності. Наш досвід включає понад 35 реалізованих проектів із побудови/оптимізації Корпоративних комунікацій.

 

Наші партнери