+380 44 425 97 00 | company@prt.com.ua  

PR послуги під час кризи

Мета антикризового PR – захист інтересів Клієнта в несприятливих умовах і досягнення максимально можливої керованості зовнішніми чинниками. Під час економічної кризи для будь-якого бізнесу найважливішими завданнями є збереження досягнутого, мінімізація втрат і підтримка своїх активів у тонусі, який забезпечить його підйом після кризи.


PRT завжди спеціалізувалася на антикризовому PR. Починаючи з жовтня 2008 року, об'єм антикризових проектів PRT закономірно збільшився, переважно за рахунок фінансового, промислового й будівельного секторів ринку.


Умови реалізації антикризових завдань – жорсткі за термінами реалізації та чіткі за оцінкою отриманих результатів.


Терміновість – наріжний елемент контрактів такого роду.
Гнучкий підхід і швидкість реагування, повна довіра і конфіденційність, тісна взаємодія й професійний етикет – найважливіші передумови для їх успішної реалізації.


Які питання понад усе цікавлять наших клієнтів за теперішніх умов?

  • Збереження прибутковості, мінімізація втрат;
  • Збереження та розширення «корисних» ЦА;
  • Пошук нових форм розвитку та партнерів для них;
  • Оптимізація комунікацій з ЦА;
  • Запобігання та мінімізація ризиків;
  • Захист від негативного впливу на ринку та його окремих суб’єктів;
  • Зміцнення стійкості;
  • Ефективні комунікації в несприятливих умовах;
  • Управління конфліктами.
 
 
У портфелі PRT - понад 60 антикризових проектів у сфері економіки (65%) і політики (35%) в Україні та за її межами.